Positiv opplæring

Vi er expert på intensivkurs og vanlig opplæring på kl. b, automatgir

Positiv opplæring

Jeg er kun opptatt av hva som skal bli bedre og må øves på.  Jeg sier aldri at du ikke kan det eller det. I tillegg synes jeg det er viktig og kjekt å ta tak i positive ting og forsterke og bevisstgjøre disse som fører til læring.

I en læresituasjon er det svært viktig med positiv tilbakemelding. Det gir en trygg situasjon som gir best læring.

Mange elever er nervøse og redde for første kjøretime. Men det du må tenke på er at du kommer til oss fordi du ikke har lappen. Vår oppgave er å legge til rette for at du skal kommer frem til hovedmålet og klare sertifikatet så raskt som mulig.

Dermed er det viktig at du vet og forstår at vi er ikke ute etter å se hva du ikke kan, men heller se hva du kan og videreutvikle det. Husk at kjøretimene ikke er eksamen eller oppkjøring.

Ta kontakt

Medlem av:

Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke